Policecars.hu galéria


Home Register Login
Album list Last uploads Last comments Most viewed Top rated My Favorites Search
Home > Magyar mentőautók - Hungarian ambulancecars > Orvosi ügyelet, MOK, vérszállí­tás, egyéb 1.
Citroen C5, Kaposvár, Pannon Mentõ Kht., fotó: Gzozzo pictures
Keywords: mentő magyar Magyarország mentőautó KHT-001

Citroen C5, Kaposvár, Pannon Mentõ Kht., fotó: Gzozzo pictures


Comment 10 to 29 of 29
Page: 1 - 2

isti   [Sep 06, 2006 at 10:20 PM]
Nekem nagyon tetszik, csak annyi hogy egy kicsit csúnya megoldással tették rá a hidat, de az nem elég ok arra hogy 0 legyen az osztályzata két szavazattal Confused Exclamation Question
Bbazsa   [Sep 07, 2006 at 05:26 PM]
Szerintem, szép autó lehet a hídja nem a legszebb de a kocsi még igy is szinvonalas más kocsikhoz képest
policecars   [Sep 07, 2006 at 09:09 PM]
Zsoké, az autó tulajdonosa elmondta, hogy a logó a Konstantin-keresztre épül, mely nemzetközi jelkép, nem az OMSZ sajátja.
Mikusg   [Sep 07, 2006 at 09:24 PM]
Erika Támogatlak!
Mikusg   [Sep 07, 2006 at 09:24 PM]
Akár jó cuccok de a rossz elhelyezés elronthatja
policecars   [Sep 07, 2006 at 09:30 PM]
Erika, már ne haragudj, de hol tûnik Neked az autó javítás alatt állónak? Máshol miért nem szóltál semmit a ködlámpa mellett elhelyezett kékre? Miért nyomná el a ködlámpa, mikor az mivel nem az mkj része, ezért nem is üzemelhet vonulás közben, kivéve ha köd van?
Balogh László   [Sep 07, 2006 at 09:38 PM]
What is mkj?
Dexter   [Sep 07, 2006 at 09:53 PM]
Mkj: megkülönböztetõ jelzés
Balogh László   [Sep 07, 2006 at 09:56 PM]
Akkor az OMSZ-mentõkön miért megy a ködlámpa vonuláskor?
Márton Balázs   [Sep 07, 2006 at 11:30 PM]
Ott sem szabályszerû. Némelyik gépész bekapcsolja, h jobban lássák, mert egy Hiace pl. elég szerény, ha nincs rajta szúrófény. A KRESZ csak tompított fényszórót ír elõ, a fény+hang mellé.
pester   [Sep 08, 2006 at 12:02 AM]
nevetséges h egyesek a franciákat reflexszerûen kapcsolják a románokhoz. meg mi alapon nézzük le õket? akár a románokat, akár a franciákat? (most történelmi vonalon ne induljunk el!) egyrészt nincs minden francia cégnek román leányvállalata. nyilván a renault-ra céloztál, ami (fel)élesztette a dacia márkát. na, ehhez a cégnek a citroennek (PSA konszern) semmi köze. és franciák rakják össze, akkor mi van? a toyota corolla verso-t meg törökök, az jobb? és mi magyarok hol vagyunk autógyártásban? nem mutogathatjuk a harmadik évezredben is a 100x elavult csepeleket és ikarusokat! a jelen: az audi az olcsóbb munkaerõ miatt idetelepített egy sportautó (és motor, stb) gyárat, aminek a termékeit nagyon kevés magyar engedheti meg magának. a rendõrségnek is nagy kegyesen "odadobtak" egyet. az opel már nem gyárt itt szkg-kat. marad a "mi autónk". ami nem rossz (véletlenül se szeretnék senkit se megbántani, nagyon korrekt, jó ár/érték arányú autó), de nincs nagy kínálat és nekünk, magyaroknak nincs hozzá semmi közünk. (persze ezt a marketing osztály feledtetni tudja..)
Márton Balázs   [Sep 08, 2006 at 12:05 AM]
ez így van! 1etértek
pester   [Sep 08, 2006 at 12:08 AM]
ja, és nektek jól esne ha egy suzuki láttán bármilyen külföldi (akár román, francia, német) azt mondaná, ilyenbe be se szállok, ezeket magyarok rakják össze? tudod, a lovasok. meg nehogy abban az álomban éljünk h Mo-nak jobb a megítélése nyugaton, mint romániának, szlovákiának! (egyikkel se foglalkoznak sokat, de ez csak zárójeles)
Blade   [Sep 09, 2006 at 03:47 PM]
Elmondom neked a román, vagy a francia be se száll a SUZUKIba, mert olyan nacionalista érzelmûek, hogy lenéznek, tisztelet a kivételnek.
pester   [Sep 10, 2006 at 02:49 PM]
nagy ez egy nagy sztereotípia. ad1: a franciák nem nagyon foglalkoznak Mo-val, és pláne nem gyûlölnek minket, egy kis ország vagyunk a sok közül. ad2: átlag ember nem tudja h melyik autót hol gyártják, max annyit tud, h melyik cég melyik országból való. de azt is döcögõsen. 10 emberbõl 5 rávágja a fordra h német meg hasonlók. szóval elég nagy tévedés azt hinni, h románok, franciák be se szállnak a suzukiba, mert azt Mo-n gyártják.
Blade   [Sep 10, 2006 at 03:18 PM]
Ez az a téma amiben nem ismerek tréfát, így hát NEM TÉVEDEK!! TAPASZTALATon alapul
pester   [Sep 10, 2006 at 03:44 PM]
elég határozott vagy. milyen tapasztalat? most a franciákról írj. a románokról én se mondtam h jelentõs részük nem utálja a magyarokat.
isti   [Sep 10, 2006 at 04:57 PM]
pester-2006 Szept 08 00:02-i hozzászólásodhoz: mi az hogy: "és franciák rakják össze, akkor mi van?" az van hogy sajnos bénán rakják össze autóikat, és ezért megbízhatatlanok(stat. alapján). a toyoták meg az egyik legmegbízhatóbb autók, még a corolla verso is!
pester   [Sep 10, 2006 at 08:01 PM]
tudom, tudom a számok. nekem volt francia kocsim és semmi bajom nem volt vele. ezeken az adatokon kívül még vannak más szempontok is. pl: fogyasztás - PSA HDI-jénél nincs nagyon jobb dízel mostanság, elég tiszta járású (van benne részecskeszûrõ) és alacsony a fogyasztása. emellett a francia autók kényelmesek, el lehet bennük férni - betegszállításnál ez se utolsó szempont. szóval ezenek is van rengeteg elõnyük, ha nem lenne, akkor nem gyártanának autót már jópár évtizede. (jó ellenpélda az angol autógyártás, ami egyszerûen megszünt - õk nem tudták kielégíteni a piaci igényeket). végezetül a statisztikák. az amerikai rendõrautók hibastatisztikája elég rossz (crown victoria, chevy impala) ált a mezõny közepében, végében végez, mégis valamiért megéri alkalmazni õket.
isti   [Sep 11, 2006 at 12:33 AM]
Egyetértek kell értsek Veled, mert télleg kényelmesek és az uj dízel motorjaik is nagyon jók. Nem vitázom tovább pedig tudnék Razz De azért azt megjegyzem hogy; nem értem hogy miért kell pont francia autót választani? amikor van sokkal jobb is és nem feltétlen drágább. Ez egy örökké tartó téma... Confused Idea Plusz már is van az autón meghibásodás: a bal elsõ helyzetjelzõ nem mûködik Very Happy Exclamation

Comment 10 to 29 of 29
Page: 1 - 2