Policecars.hu galéria


Home Register Login
Album list Last uploads Last comments Most viewed Top rated My Favorites Search
Home > Magyar tűzoltóautók - Hungarian firetrucks (2011. december 31-ig - Until 31. december 2011.) > Speciális mentők
Mercedes Vito, Pápa, Speciális Készenléti Mentõegység, fotó: Zsoké
Keywords: tûzoltóautó

Mercedes Vito, Pápa, Speciális Készenléti Mentõegység, fotó: Zsoké


Comment 12 to 31 of 31
Page: 1 - 2

pester   [Sep 04, 2006 at 11:25 PM]
komolyan azt gondolod h ezt a Vitót kiviszik terepre? egyrészt az elsõ fûcsomón elakadna (még oldalt is van küszöb meg egyébként is alacsony a hasmagassága). meg az autó fényezésén az elsõ bokor után többtízezres (százezres?) kár keletkezne. ugyh én ezt inkább csak egy öncélú díszítõelemnek tartom, ami ráadásul veszélyes. egyébként az EU tényleg tiltólistára tette - legalábbis megszigorította a használatát, valós indok kell a felszereléshez.
pester   [Sep 04, 2006 at 11:30 PM]
ja, meg az a halogén lámpa se lenne ott (a szúrófények alatt) ha nem csak épített utakon használnák!
pester   [Sep 04, 2006 at 11:35 PM]
isti: ha ne adj isten téged (vagy barátod/rokonod/stb) üti el egy "rácsos" autó, akkor lehet h megváltozik a véleményed. mert komoly különbség lehet egy "gyári" és egy gallytörõs autó okozta sebesülések közt. és ha megtörtént a baj, akkor nem azon agyalsz, h az autós öt vagy hat zebránál lassított, hanem azon h túléled-e vagy sem.
Balogh László   [Sep 05, 2006 at 09:18 AM]
Osztom pester véleményét. Láttam már rendeltetésszerû használatra szánt gallytörõt, igaz nem Mercedesen hanem Niván. Ja, és valahogy nem volt lekrómozva. Hogy miért? Smile
Zsoké   [Sep 05, 2006 at 10:12 AM]
azért ahogy olvasom a hozzászólásokat nálatok nincs "tökéletes" autó,vagy az autóba,vagy a felszereltségébe tudtok belekötni. (és ezt nem azért írom,mert én „vadásztam” hanem ez tény) 1-2 hozzászólással egyetértek,de azért sokkalom,hogy ennyire belekötöttetek. Mindenki tudja,hogy van 1 bizonyos keret,és szerintem a mai világba (árakat nagyjából ismerve) nem olyan 1szerü felszerelni 1 ilyen autót. Azt is tudom,hogy mindenki a véleményét írja,de (szerintem) eléggé leigáztátok ezt az autót,pedig annyira nem rossz. Crying or Very sad
Zsoké   [Sep 05, 2006 at 10:20 AM]
A gyalogos témára meg csak annyit,hogy mind a gyalogosok,és a gkv is tehetnek a balesetekrõl. Azt hogy ki hibázott többet döntsék el a rendõrei,de szerintem majdnem 1-1-re tehetõ az arány,szal….
„dögrács”-ról meg annyit még,hogy nem csak ezen (ha egyáltalán jogtalanul van fent) a gk láttam jogtalanul,de ez sem érdekel,ha normálisan közlekedik vele,mert gondolom ad az autójára,és tetszik neki ezért szerelte fel…..
Márton Balázs   [Sep 05, 2006 at 04:16 PM]
Zsékonak igaza van, ha egy autó a 90 %-nak tetszik, akkor tuti jöv vki, aki egy jelentéktelen hibába beleköt! Az anyagiakról meg: sokaknak nincs háttérinfoja, arról, h mit ,h , magyarul nem értenek az egészhez semmit, cs annyit, h kék/kékpiros és villog, meg (...)jó a hangja... Sad
Márton Balázs   [Sep 05, 2006 at 05:14 PM]
Egyébként a www.skm.hu -n találtok bõvebb infot a kocsi felszereltségérõl+ a kezdõlapon szvsz ennek látszik a hídja, cs akkor még rendszerben voltak a búrák.
Balogh László   [Sep 05, 2006 at 05:40 PM]
Én egyáltalán nem éreztem negatívnak a hozzá fûzött kritikákat, sztem mind építõ jellegû. Azonkívül szerintem mindnyájan örülünk az autó puszta létének, és senki nem blekötési szándékkal fogalmazta meg a véleményét.
Balogh László   [Sep 05, 2006 at 05:40 PM]
Mondjuk az hogy jelenleg az autó 1,7-en áll (3 szavazattal) az tényleg gáz.
zeegun   [Sep 05, 2006 at 06:37 PM]
Úgy gondolom, hogy a hozzászólások inkább építõ jellegûek, mint hogy bármit is kritizáljanak. A hozzászólók többsége saját tapasztalata alapján fogalmazta meg a véleményét. Nem hiszem, hogy bárki is leszólni kívánta volna, azt a dicsérendõ munkát, amit a (ha jól tudom) pápaiak tettek. Több ilyen önálló "jármûépítõ" kezdeményezésre lenne szükség az országban. Természetesen azzal is mindenki tisztában van, hogy ez nem kis költségekkel jár, amely korlátot szab a lehetõségeknek. Az esetleges kritikaként értelmezett hozzászólások, csupán a további alakításhoz, fejlesztéshez nyújtanak (ingyenes) támogató segítséget! A feltett kérdésekre pedig illik válaszolni, így nem biztos, hogy az adott válasz mindenkinek tetszeni fog. Magánvéleményem, hogy a kocsi jól néz ki a gallytörõvel, de a képet látva nem túl funkcionális. Hiszen a kocsin utcai gumik vannak, ami a hasmagasságot, ill. az oldalsó krómozott (további hasmagasság csökkentõ) küszöbvédõket látva nem feltételezi, hogy komoly terepen használják azt. Persze ettõl függetlenül, hasznos is lehet, hisz - bár nálunk nehéz elképzelni - meglehet, hogy egyszer arrébb kell tolni egy "kispolskit" (bocs akinek ilyen van) hogy elérhetõ legyen a tûzcsap vagy pl. egy ajtó. Szerintem - speciális kocsiról lévén szó - egy csörlõ felszerelése indokolttá tenné a használatát. Az Uniós szabályozásról még annyit, hogy szigorú szabályokhoz kötik az EU-ban forgalomba hozható jármûveket. Ezeknek szigorú törésteszteken kell megfelelniük, így vizsgálják a gyalogosvédelmet is, amely azt jelenti, hogy az új, és újabb kocsiknak olyan orrkiképzéssel kell rendelkezniük, amely egy esetleges baleset során a lehetõ legkisebb sérülést okozza a gyalogosnak. A kocsik gallytörõvel történõ felszerelése, ezt teljesen lehetetlenné teszi. Ezt próbálják meg szabályozni ill. korlátozni az EU rendelettel. Smile ...és bocs, hogy ilyen rövid voltam!
pester   [Sep 06, 2006 at 03:04 PM]
gondolom az én hozzászólásomat vettétek lehúzásnak, pedig nem szántam annak. "jelentéktelen hiba". már ne haragudj de majdnem mindegyik autónál olyan dolgokoról megy a duma h miért nem egyenes az fv csík, miért nincs címer a motorháztetõn, stb. ezekhez képest egy olyan felesleges elemet megelmíteni, ami mások életét veszélyezteti (tudom, tudom, a gyalogos nézzen csak körül ha le mer lépni az a járdáról) nem hinném h a jelentéktelen- kötözködõs kategóriába tartozik.
pester   [Sep 06, 2006 at 03:10 PM]
az anyagiakról meg annyit h azt többféle oldalról nézhetjük. minden ember munkáját és arra fordított energiáját el kell ismerni, de ettõl függetlenül még lehet objektívan szemlélni az eredményt. felirat nélküli, fapados Ignis mentõrõl is lehet ódákat zengeni, mert azt az autót is megtervezte/legyártotta/megvette/feldíszitette/használja valaki. mégse teszi senki, mindenki lehúzta.
Baliszoft   [Sep 06, 2006 at 03:20 PM]
"jelentéktelen hibába beleköt" -> mivel jelentektelen, ahogy Te is fogalmazol, valoszinuleg egy kis (jelentektelen) odafigyelessel korrigalni lehetne (mindegy hogy mirol is van szo). Ezert a megjegyzes - legalabbis reszemrol.
Márton Balázs   [Sep 06, 2006 at 05:26 PM]
Az, hogy mi jelentéktelen az is teljesen viszonylagos.Az, hogya búrák milyen sorrendben vannak, azt semmibe nem tartana korrigálni, tehát jelentéktelen, mégis engem is zavar! Én nem mondtam,h van tökéletes autó, mert nincs! Csak lehetõségeinkez mérten kéne kritizálni. Ez olyan mintha egy F Astrához azt írnál, h szar, h nincs Octavia fv festés/Whelen V-híd/GPS/stbstbstb. NAmost ez tényleg szar, de jelen körülmények közt, ez nem építõ jellegû. Inkább álom. Crying or Very sad Visszakanyarodva: a vadrácshoz: egy csomó pénzt költhettek rá, akár design, akár tényleges funkció volt a cél, és minek szedjék le, ha még nincs ilyen jogszabály. Jó, hogy nem szedik le, énse tenném, mert leszedni is egy csomó pénz, meg reflektort+ a vakus fényeket átrakni stb. (abból induljunk ki, hogy nem üt el senkit, és itt istinek a véleményére utalnék, hogy nem itt kéne elkezdeni a gyalogosok védelmét!)
Balogh László   [Sep 06, 2006 at 06:16 PM]
Én a magam részérõl lezárom a vitát, többet nem szólom hozzá az autóhoz. Egyébként gratulálok hozzá, nagyon szép, de bizonyos részletek nincsenek rendben rajta, úgy mint terelõfény, és felszerelt díszítõelemek.
Zsoké   [Sep 06, 2006 at 06:57 PM]
Nem mondtam senki,hogy ne szóljál hozzá a képekhez,de azért ennyire nem rossz az autó : (jelenlegi osztályzat: 3.5, 10 szavazattal) 1értek,hogy a terelõ fény nincs jó helyen,de nézzétek azt,hogy legalább van rajta. „dögrács” szerintem jól áll neki attól függetlenül,hogy nem erre az autóra való. Az,hogy miért nincsen rendszer a tetõfényen (már írtam) biztos megvan az oka,lehet már nem is így néz ki. Jah,és nem vitázom csak nem esett jól,hogy ennyire le lett alázva az autó.
Dexter   [Sep 06, 2006 at 07:15 PM]
Továbbra is kitartok eredeti véleményem mellett, miszerint ez egy dögös, jól észlelhetõ autó. Nyilvánvaló, hogy választhatták volna a fényhíd egyszerûbb változatát, de valószínûleg szándékosan döntöttek a terelõfényes verzió mellett, ami dícséretes szándék. A búrákat meg lehet cserélni, ez is kipipálva. A vadrács (városban gyalogosrács) szerintem marad, ha szabályos a "viselete", akkor ez is rendben van. A dekor néhol virtuóz megoldásokat rejt, látszik rajta, hogy nem egy fakezû kontár készítette. A motorháztetõ elbírt volna egy feliratot vagy logót, mert ami rajta van, azt például én nem értem, de ez is pótolható. Skacok, ez egy tök jó, vagány járgány! Örüljünk, hogy ilyet is látni, nem Zukok és Barkasok rohangálnak ilyen fontos ügyekben, mint régen!
Márton Balázs   [Sep 06, 2006 at 07:57 PM]
a mentõcsoport hívóneve Royal. és gondolom ez a kettes szerük és a terepjárót hívják egyesnek, és ezért R2. SZVSZ. Bár elsõ ránézésre roham-2 ugrott be Smile
pester   [Sep 08, 2006 at 12:24 AM]
nem rescue? az van az oldalán egy kis matricán.

Comment 12 to 31 of 31
Page: 1 - 2