Az én infóm az volt akkor, hogy 2db ment IV.-be. Másik kettõ szolnokra vagy szegedre került probára. A proba erdményét TE is láthattad a saját szemeddel.
Hát szerintem jó lett volna, hogy ha Wareszból meghonosodott volna nálunk pár darab. Szerintem az ötsebességes, négyütemû verziónál egyszerûbb, ám de elpusztíthatatlanabb járgányt nem nagyon látott a magyar flaszter!!!
és ha csak egy kis oda figyelést kap, akkor sose romlik el! (Saját tapasztalat.)
A kép mellett volt egy kis szöveg is a Zsaru magazinban, abban az állt, hogy 13 darab Wartburg került a rendõrséghez. Az autókat eredetileg a Magyar Autóklub rendelte meg, segélynyújtó kocsiként akarták használni, de aztán mégsem kellett nekik, és a rendõrség kapta meg õket.
Csatlakozom Plavecz János hozzászólásához, ami a jármû tartósságát illeti. Szintén saját tapasztalat, a szüleim járgánya már 17 éves, de azokon a problémákon kívül, amiket a kora idézett elõ, komolyabb baja még nem volt. Én nagyon szeretem ezt az autót. Plavecz János: a kérdésem az lenne: jött anno Magyarországra 5 sebességes típus? Mert én azt olvastam régen, hogy mi nem rendeltünk olyan változatot. Ha van ilyen, nagyon szívesen kipróbálnám egyszer
Köszönöm az infót.Már böngészgettem a fórumot de valóban nem találtam arra utaló jeleket, hogy jött volna Magyarországra ötsebességes.Azt is olvastam (asszem anno az AutoExtra nevû, rendszerváltás eleji autós lapban), hogy már volt "kész" terv is, egy teljesen új kasztnis Wartburgra is, csak az ottani rendszerváltás közbeszólt és a boldog egyesülés után Eisenachban már nem Wartburgok készültek...sajnos
és ha csak egy kis oda figyelést kap, akkor sose romlik el! (Saját tapasztalat.)