Policecars.hu galéria


Album list :: Videók :: Login
Last uploads :: Last comments :: Search
   

Home > Egyéb magyar kéklámpások - Other hungarian emergency vehicles > FKF Zrt.
Click to view full size image
Opel Vectra, Budapest, Fővárosi Közterület-fenntartó Zrt., fotó: Norbee
Dexter [May 26, 2006 at 08:52 AM]
Senkit nem akarok megbántani, de hol is helyszínel a FKF Zrt.? Tragikus kimenetelű lomtalanításoknál? (Tényleg nem a kukacoskodás kedvéért, de a helyszínelés az hosszú í)
Blade [May 26, 2006 at 12:49 PM]
Engem ez már totál kiborít!! Nemsokára a Pizza Hut-nak a Food Express-nek, az RTL Klubnak meg a TÖ.ÖM tudja kiknek nem lesz még "BALESET HELSZíNELŐ" kék-lámpás autója.
pester [May 26, 2006 at 03:09 PM]
hát az engem is érdekelne, h milyen jogköre van a BKV-nak. Vagy ez is úgy megy mint a jegyellenőrzés? 0 jogkörrel csesztetik az embereket eszméletlen bunkó stílusban.
policecars [May 26, 2006 at 03:19 PM]
hogy jön ide a BKV?
marci [May 26, 2006 at 07:36 PM]
Hamá kellett egy ilyen autó is, akkor jól kéne megcsinálni. Persze ez is fölösleges. . .
pester [May 29, 2006 at 12:32 PM]
bocsi FKF-et akartam írni. (asszem egyébként a BKVnak is van egy ugyanilyen kocsija)
Norbee [May 29, 2006 at 02:33 PM]
GONDOLJÁTOK, HOGY HA FÖLÖSLEGES LENNE EGY ILYEN GÉPJÁRMŰ AKKOR A KÖZLEKEDÉS FELÜGYELET ADOTT VOLNA RÁ HASZNÁLATI ENGEDÉLYT? MI ALAPJÁN GONDOLJÁTOK EZT????
marci [May 29, 2006 at 03:46 PM]
Ez igaz. De az is, hogy valami jobbra is el lehetett volna költeni azt a pénzt.
pester [May 29, 2006 at 03:52 PM]
Mo-n minden ésszerű?
Norbee [May 29, 2006 at 03:55 PM]
Mi az, hogy jobbra?
pester [May 29, 2006 at 03:58 PM]
FKF-ről annyit, h elég egyedi abban a tekintetben h az végzi az utak karbantarását és az ellenőrzését is. na most elég kevés (0) országban van még így h a munkát és annak ellenőrzését echte ugyanaz a szerv csinálja...
policecars [May 29, 2006 at 03:59 PM]
Csatlakozom Norbeehoz: miből gondoljátok, hogy ez az autó nem ésszerű, hogy jobb dologra is lehetett volna költeni az árát? Engem meg lehet győzni, de akkor TÉNYeket írjatok, ne csak tartalom nélkül fikázzatok.
pester [May 29, 2006 at 04:00 PM]
előző hsz. pl. azt h jobbra is lehetne költeni azt nem én írtam
Márton Balázs [May 29, 2006 at 04:06 PM]
Mivel még senki nem írta, legjobb tudomásom szerint ez a gj azért van: ha FKF tulajdon rongálódik, akkor ezzel mérik fel a kárt, az esetleges rendőrségi eljárástól függetlenül!!! Ezért fontos , hogy ez is ottlegyen időben ,mikor még friss a helyszín. A BKV-nek is van ilyen gj-ve, de annak semmi köze a forgalmi zavarelháritásosokhoz, csak annyi, hogy mindegyik BKV-s.Ha tévednék pontosítsatok!
pester [May 29, 2006 at 04:09 PM]
nagyjából tisztában voltunk ezzel, de azért kösz h leírta! csak sztem ennyi erővel az összes állami szervnek lehetne ilyen kocsija, amelyiknek van több gj-ve. sztem a kék (és piros) villogónak nem kellen nagyon elterjednie, mert az a 'presztizsét" rombolná.
marci [May 29, 2006 at 04:10 PM]
Oké, akkor ez így tökéletes, kellett ilyen autó. Megfelel?
policecars [May 29, 2006 at 04:12 PM]
Nem Miért kellett ilyen autó?
marci [May 29, 2006 at 04:13 PM]
Te is azt mondtad hogy kell nem?
pester [May 29, 2006 at 04:16 PM]
Blade hsz-e (2.) kicsit túlozva de nem mond hülyeséget.
marci [May 29, 2006 at 04:23 PM]
A ku.va életbe akkor nem kel!!! Döntsétek már el hogy kell vagy nem!
pester [May 29, 2006 at 04:25 PM]
..... tudja h kell-e, de a kék-piros villogót nem kell osztogatni, meg kell őrizni a "presztizsét". mert az előbb utóbb degradálódik az emberek szemében ha FKF ZRt-s autók is azzal fognak rohangálni.
policecars [May 29, 2006 at 04:39 PM]
Marci, én nem tudom, hogy kell-e vagy sem, bizonyára vmi oka van, hogy kaptak engedélyt. Csak azt akartam mondani, hogy indokoljátok, ha vmit leírtok, ne csak bele a nagyvilágba.
pester [May 29, 2006 at 04:44 PM]
fura h pont a rendőrök nem "féltik" a kék villogó kiváltságát...legalábbis nem sok hsz-ben olvastam.
Norbee [May 29, 2006 at 05:29 PM]
nem a rendőrök kiváltsága a "kék villogó" használata. Ez MEGKÜLÖNBÖZTETŐ JELZÉS! A lényeg Balázs hozzászólásában van. Kár ezt tovább ragozni.
Dexter [May 29, 2006 at 06:50 PM]
Akkor röviden összefoglalva: ez a cég rengeteg gépjárművet (kukásautó, locsolókocsi, hókotró, stb.) üzemeltet, amelyek a budapesti közutakon közlekednek. Annak érdekében, hogy az ezekkel a járművekkel történt közlekedési balesetek helyszínére mielőbb kiérhessenek a cég szakemberei (és ott szakértelmükkel segítsék a mentést, valamint a későbbi káreljárás és esetleges fegyelmi eljárás lefolytatása végett baleseti jegyzőkönyvet vegyenek fel, a céges sofőrt megszondáztassák, fényképes dokumentációt készíthessenek, stb.) megigényelték a kék lámpát, amit meg is kaptak. Ebből következik, hogy bármely cég, amelyik jelentős autóparkkal rendelkezik (pl.: taxi, posta) megtehetné ugyanezt, ha kellően meg tudná indokolni. Így már nem szúrja annyira a szemem ez az autó, köszi az infókat!
marci [May 29, 2006 at 06:53 PM]
Na egy ilyen magyarázat kellet volna az elejétől fogva. Koti Dexter!
pester [May 29, 2006 at 07:22 PM]
ha a postának is lenne ilyen akkor mit szólnátok? annak is nagy a flottája, az is állami tulajdonú. Dexter is írta h bármeliyk cég aminek nagy az autópakja és meg tudja indokolni.. akkor tényleg nemsokára fog jönni az M1 helyszinelője.
pester [May 29, 2006 at 07:24 PM]
Norbee: nem arra gondoltam h ez csak a rendőrökhöz tartozik, csak az ő munkájuknál nagyon is indokolt. mint ahogy a mentők vagy a tűzoltók munkájánál is.
dénes [May 29, 2006 at 07:43 PM]
A postának is van, de ott inkább rablások helyszínelésére használják. Sőt volántársaságoknál is vannak kéklámpások, többnyire mágneses lámpákkal.
policecars [May 29, 2006 at 07:45 PM]
Pester, van a postának is kéklámpása... Neked is és Marcinak is mondom: többen szóltak, hogy stílusotokkal nem igazán emelitek az oldal színvonalát, és egyet kell értsek velük, szóval a jövőben legyetek szívesek visszafogni.
sprinter [Jun 04, 2006 at 10:53 AM]
Kéne mostmár rendszert csinálni, hogy ki idevaló, és ki nem. Kezd elharapózni a helyzet.
Norbee [Jun 04, 2006 at 11:35 AM]
Csak a hülyeség kezd elharapózni. Szerintem (mint már fent is írtam) erre az oldalra olyan MEGKÜLÖNBÖZTETŐ JELZÉSEKET használó gépjárműveknek kell felkerülnie, amelyek JOGOSULTAK ezt használni. És ez lehet belföldi és akár külföldi is. Nem értem mi ezzel a probléma.
jana [Jun 05, 2006 at 07:06 PM]
Én csak annyit fűznék hozzá, hogy ha tényleg arra kapták meg az engedélyt amit Dexter mond, akkor semmi gáz. Én is megadnám ilyen indokkal. Tényleg nagyon szigorúak az engedélyeztetések. Egyébként szerintem szebb a mini VAMA, mint a hosszú.
zsaru 30 [Jun 06, 2006 at 10:34 AM]
Szerintem egy ilyen Rt. tulajdonában vagy használatában lévő kocsira nem kell megk.jelzés. Ennyi erővel a kukás-kocsira is tehetnénk kéklámpát a sárga helyett. Nem tudok olyan baleseti vagy egyéb más bcs. helyszínt elképzelni, ahova egy ilyen kocsinak őrült tempóban kellene száguldoznia. Ha mégis, akkor majd felvezeti a rendőrségi gk. Ezek a fontoskodók pedig ne akarják átvenni a rendőrség szerepét, egy esetleges bcs. helyszínén minden szükséges anyagot megkapnak az eljárásra jogosult hatóságtól. Addig, amég a pl: rendőrségi balesethelyszínelő nem végzi el a munkáját, maximum a járdáról nézhetik a történéseket. Ma egyébként a rendőrségen kívül mindenki könnyen be tudja szerezni a megk.jelzést és az engedélyt, csak a rendőrség bü. szolgálata nem!
pester [Jun 06, 2006 at 12:39 PM]
zsaru 30: teljesen igazad van
Norbee [Jun 06, 2006 at 12:49 PM]
Szerintem meg nincs teljesen igazad. A kukás kocsit miért kell ebbe belekeverni? Mi az, hogy fontoskodók? Miért akarnák átvenni a rendőrség munkáját? Azért meg, hogy könnyen beszerezhető a mk. jelzés miért hibáztatod őket? Ez nem az ő hibája, hanem azé, aki a rendeletet meghozta és elfogadta.
Robi [Jun 06, 2006 at 03:16 PM]
Zsaru 30: én is egyetértek Veled! Amíg a balesethelyszínelő befejezi a munkáját (leghamarabb is min. 30-40 perc) addíg ennek az autónak kék nélkül is bőven marad ideje kiérni a helyszínre. Ahogyan írtad a helyszínelés alatt a "járdáról figyelhet", azért pedig kár rohanni.
Frinyó [Jun 06, 2006 at 03:53 PM]
Ha hülyeséget írok sorry, de nem pont azért baleseti helyszínelős ez az autó, mert a benne ülő bír hasonló jogokkal, mint egy helyszínelő rendőr és ezáltal ahova ez megy, oda rendőr nem megy?
Robi [Jun 06, 2006 at 04:12 PM]
Az FKF Rt-t nem ismerem, a Volánnál ez úgy működik, hogy minden olyan balesetnél, ahol a Volán autóbusza érintett, mennek ők is, és felveszik a saját jegyzőkönyvüket, amely teljesen független a rendőrségi baleseti helyszínelő által készített szemlejegyzőkönyvtől, mintegy saját maguknak készítik a cégükön belüli esetleges fegyelmi stb. eljáráshoz. Kérdésedre válaszolva aki a rendőrihez közel hasonló jogokkal bír, én csak a katonai baleseti helyszínelőről tudok.
Norbee [Jun 06, 2006 at 04:45 PM]
Gondolom az FKF Rt-nél is azért van szükség baleseti helyszínelőre mint a Volánnál. Szóval mi itt a gond?
Frinyó [Jun 06, 2006 at 05:25 PM]
Én se nagyon értem...
zsaru 30 [Jun 07, 2006 at 09:59 AM]
Maradjunk annyiban, hogy ma még kis hazánkban a balesetek (közúti, légi, vízi stb..) helyszínelése a rendőrség feladata és kötelessége. Bizonyos esetekben törvényben, utasításban leírtaknak megfelelően a rendőrség felveszi a kapcsolatot az érintett és illetékes szakhatósággal (Lásd: Légibaleset) és közösen folytatják le a helyszíni szemlét. De, a " balhét" mindig a rendőrség viszi el, tehát a felelősséget - balesethelyszínelést - nem ruházhatja át.
Norbee [Jun 07, 2006 at 11:38 AM]
Oké. Akkor nem kell a BKV-nek, a MÁV-nak stb... sem baleseti helyszínelő autó. Így logikus nem?
zsaru 30 [Jun 07, 2006 at 11:47 AM]
Nyugi Norbee, csak beszélgetünk és érvelünk. Szerintem zárjuk le ezt a témát, nyilvánvalóan a szakmabelieknek egyezik a véleményük. (rendőr,hőr,mentő,tü.)
Norbee [Jun 07, 2006 at 12:56 PM]
Én teljes mértékben nyugodt vagyok. Már én is megpróbáltam lezárni ezt a témát, de hát újra elő lett szedve. Részemről befejezhetjük.
Laya [Jan 23, 2008 at 08:28 AM]
Azért van szükség baleseti helyszínelőre, mert így biztos hogy nem a FKF Rt. autója lesz a hibás a balesetben bármi is történjen. Egyik barátom szabályosan parkoló autójának nekiment a troli. Kijött a BKV helyszínelő és megállapította, hogy ő volt a hibás. 2 év pereskedés után derült ki, hogy ő nem lehetett hibás.
Márton Balázs [Jan 23, 2008 at 12:12 PM]
A troli nem FKF
policecars [Jan 23, 2008 at 12:23 PM]
Balázs, szerintem félreérted Laya hozzászólását. Ugyanakkor én azt nem értem, hogy a BKV helyszínelő megállapítását hogyan fogadhatja el a biztosító vagy a bíróság, hiszen ők közvetlenül érintettek. Hasonló, bár persze nem ugyanolyan példa: rendőrautó balesetét sem helyszínelheti a "tulajdonos" kapitányság.
Márton Balázs [Jan 23, 2008 at 10:48 PM]
Tényleg benéztem elnézést! Viszont ez engem is érdekelne, mert nyilván mint független szakértőt nem vehetik figyelembe, de akko mi értelme?
GYUFo [Apr 16, 2008 at 11:41 PM]
Múlthéten elég sokat olvastam a BKV-ról, a sztárjk miatt. Asszem az Index írta meg, hogy volt olyan esett, nem volt jó a fék a buszon, kiküldték, összetört egy luxus autót. Természetesen az autóst hozták ki hibásnak, és a féket is az ő költségén csináltatták meg. Na, ezért kell saját helyszínelő. Nem mellesleg az autó sofőrje perelt, és végül nyert is.
SzMiki [Apr 17, 2008 at 01:41 AM]
Egyáltalán biztos az, hogy ez a kocsi csak FKFV-s autós balesetekhez vonul? Mi van, ha teszem azt valami nagyobb kár ér egy közterületen lévő dolgot? Mittudomén kidönt egy kamion valami fontos csomópontba jelzőlámpát, stb... Nem értek hozzá, csak kérdezem.