Inkább csak a hûtõrács származik egy Vauxhall-ról, a többi rendes Opel. Talán nem akarták az eredeti hûtõrácsot farigcsálni a kiegászítõ fények miatt, ilyet meg szereztek olcsón.
Tûzmester, az autók tulajdonjoga úgy szokott kinézni, hogy magánszemély a tulajdonos, de üzemben tartóként az egyesület van megjelölve. Nyílván a jármû tulajdonosának tagnak kell lennie az egyesületben. Üzembentartó címén kérhet mkj, vagy figylámpa engedélyt, és mkj esetében kaphat felmentést az autópálya használati díj alól is (hálisten sikerült leszûkíteni a számukat). Az ilyen autó menetlevél vezetésére kötelezett, így az üzemben tartó egyesület egy szabályszegés, vagy bûncselekmény esetén köteles kiadni, a tuladonos, vagy a jármû vezetõjének adatait. Másrészt a menetlevél alapján jogosult a költségeit is elszámolni. A tulajdonos bármikor jogosult a jármûvet eladni, lecserélni, de a kinézetét általában az egyesületi szabályzat szerint kell meghatározni. Valójában ezzel nem nagyon szokott foglalkozni senki. De ha jobban megnézed általában a SMSV autói hasonlóak, csak márkában és színben térnek el.